© copyright s.v.Tivoli
2014-15

(Wedstrijd)verslag - 5

26 oktober 2014

Tivoli 3 - Braakhuizen 4 (7-5)

Door onze redacteur Pascal Janssen In een bedroevend slechte wedstrijd hebben wij 3 punten gepakt via een echte waterpolowedstrijduitslag. Een ding moet me toch eerst van hart... Ik vind het, als echte Tivoliaan in hart en nieren, te triest voor woorden dat we geen scheidsrechter kunnen regelen en dat dan de bal weer bij ons ligt. Dank aan Rudi en Fred vd Horst die ons te elfder ure uit de nood hebben geholpen. Dan nu de wedstrijd. We begonnen te slap en werden direct afgestraft. Twee aanvallen door het midden werden ons fataal. Eerst grepen we niet (goed) in en even later klutste een bal via de noppen van Fred voor de voeten van hun spits. Goals van Jaffa, Robke en Dion zorgden alsnog voor voorsprong bij rust. Na de thee liepen we uit naar 5-2 door goals van wederom Robke en Eddy. Die van Eddy was een mislukte voorzet by the way, maar hij vloog er wel mooi in. Hierna vlogen de goals over en weer. Braakhuizen rook bloed maar kon geen vuist maken en zo bleef onze marge altijd 2. Robke en Marc scoorden nog. Marc was met zijn 4 assists weer eens belangrijk als assistman. Maar het belangrijkste nieuws kwam voor de wedstrijd. El Grande stopt na dit seizoen als leider. Dus wie staat er nu op vanuit onze 24- koppige selectie?